Forums
Moderators: admin, Anka, vaereom, mondobaby, Ninni, lindaritzen
Author Post
mondobaby
Sat Jan 02 2010, 12:20AM

Registered Member #27
Jag vill på detta sätt berätta för er alla att: Jag har valt att bli politiskt aktiv.
Jag kommer att arbeta "häcken" av mig för att få våra åsikter och problem belysta inom politiken både på gräsrotsnivå och ända upp i de höga hierarkierna inom partiet.

Jag vill samtidigt upplysa er om att fattigsidan inte har något som helst samarbete med något parti.
Vi är helt och hållet partipolitiskt obundna och kommer så att förbli.

Vi på fattigsidan jobbar för våra medlemmar, för att ni ska få det som ni har rätt till enligt lagen.
Att ni ska få stöd att själva eller med hjälp av oss kunna komma ur den situation som ni befinner er i.

Att jag väljer att börja jobba politiskt har inget mer med oss här inne att göra än just det faktum att jag kan föra fram våra åsikter.

Nu jobbar vi för ett bättre 2010!

Liftarens Guide till Galaxen
Back to top
elakami
Sat Jan 02 2010, 09:35PM

Registered Member #202
Mondo: 2010 kan inte bli värre än 2009 och många tidigare år, eller....

Mot dumheten kämpar även gudarna förgäves
Back to top
mondobaby
Sat Jan 02 2010, 11:29PM

Registered Member #27
Jo MI, det kan bli värre.
Och tyvärr tror jag att det kommer att ske en del tragiska händelser innan det bättrar på sig mot slutet av året.

folket orkar inte längre kämpa när dom hela tiden blir trampade på, av olika anledningar.

vi kan bara kämpa för de vi känner till och vet om. alla dom andra kommer sakta men säkert att hamna i en situation som till slut blir slutet för dom.
När vi inte blir trodda på vårt ord? vad ............... finns då kvar att leva för?

Jag hoppas för allt i världen att jag har fel..
men jag räknar inte med det

Liftarens Guide till Galaxen
Back to top
elakami
Sun Jan 03 2010, 08:44PM

Registered Member #202
Vi kanske ska börja göra oss mer hörda i landet? Vi väsnas nog lite för lokalt. Jag menar du bråkar med ditt Soc, jag bråkar med min kommuns soc osv. Kanske vi skulle försöka med ett allmänt uppror!!!

Mot dumheten kämpar även gudarna förgäves
Back to top

Jump:     Back to top

Syndicate this thread: rss 0.92 Syndicate this thread: rss 2.0 Syndicate this thread: RDF